مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 18:552015-07-03سياسي

رسایی: ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می شکند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق خوب موافقیم و دست کسانی که توافق خوب را امضا کنند و زیر توافق بد را امضا نکنند را می بوسیم و ملت ایران دست کسی را که بخواهد توافق بد را امضا کند، - " از قزوین حمید رسایی عصر امروز در شبستان امیر المومنین (ع) مسجد النبی شهر قزوین اظهار کرد: برخی ها در داخل این چند کشور محدود را نظام بین الملل می نامند اگر با این طرز تفکر پشت میز مذاکره بنشینند معلوم است که رفتار عزت مندانه ای نخواهند داشت و آنها به زورگویی های خود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در ادامه افزود: یکسال و نیم پیش توافقی در ژنو صورت گرفت که از آن به عنوان توافق بزرگ نام برده شد؛ در صورتی که داده ها و ستانده ها با هم خوانایی نداشتند و ما در آن جا هم متضرر شدیم.

وی در تشریح توافق لوزان هم این چنین گفت: در توافق لوزان هم متضرر شدیم، چراکه ما بیش از پیش عقب نشینی کردیم و سطح غنی سازی ما از پنج درصد به 3.

5 درصد کاهش پیدا کرد این در حالی است که ما در ابتدا از سطح غنی سازی 20 درصد در طول همین مذاکرات به اینجا رسیده ایم اما در برابر این همه امتیازی که داده ایم چیزی نگرفته ایم و طرف های مقابل ما همچنان به زورگویی و زیاده خواهی های خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسایی: ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می شکند

رسایی: ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می شکند