مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 15:202015-07-03سياسي

امام جمعه رامسر: عملکرد بانک ها مردم را به زانو درآورده است


امام جمعه رامسر درباره عملکرد بانک ها گفت: بانک ها در داخل کشور به رباخواری مشغولند و هیچ سودی در تولید و اقتصاد کشور ندارند.

- " از شهرستان رامسر، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه های این هفته شهرستان، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شب های قدر، بیان کرد: این روزها شیعیان مرتضی علی (ع) زانوی غم به بغل گرفته و برای عزاداری و سیاه پوش کردن خانه و شهر، خود را آماده می کنند.

وی افزود: دشمنان علی سال ها آنقدر توطئه و سخن پرانی ها کردند که وقتی خبر شهادت علی (ع) در محراب مسجد کوفه به گوش مردم شام رسید ،آنها به هم می گفتند مگر علی(ع) اهل نماز بوده است.

مرتضوی ولایی بودن را شاخصه مهم و ارزشی یک فرد مومن نام برد و خاطرنشان کرد: رفاقت با یک فرد به دلیل ولایی بودن مهم است و به همین دلیل است که در نظام اسلامی به نیروهای ارزشی و ولایی احترام گذاشته می شود.

خطیب نماز جمعه رامسر اظهار کرد: دنیای امروز را ترس و وحشت فرا گرفته و مقصر این همه خون ریختن و خانه خراب کردن آمریکا و همدستانش هستند.

این مسئول یادآور شد: کشورهای استکباری جهان، امنیت دنیا را به خطر انداخته و با حمایت های بی مورد و با هدف خود گروه هایی همچون داعشی ها و تکفیری ها را آنقدر پررو و جسور کردند که خود را مالک جان و مال مردم می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامسر: عملکرد بانک ها مردم را به زانو درآورده است

امام جمعه رامسر: عملکرد بانک ها مردم را به زانو درآورده است