مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 11:152015-07-03بين الملل

عملیات ارتش پاکستان در منطقه خیبر با موفقیت پایان پذیرفت


نیروهای ارتش پاکستان توانستند با موفقیت منطقه خیبر ایجنسی را پاکسازی و از فرار تروریست ها به افغانستان نیز جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ، نیروهای ارتش پاکستان توانستند با موفقیت منطقه خیبر ایجنسی را پاکسازی کنند و از فرار تروریست ها به افغانستان نیز جلوگیری نمایند.

برخی مقامات ارتش پاکستان اعلام کردند: عملیات خیبر با موفقیت پایان پذیرفته اما سوأل اینجاست که می توانیم مناطقی را که تحت کنترل درآورده ایم حفظ کنیم و از ورود مجدد تروریست ها به ویژه در دره تیراه و ناحیه باره جلوگیری نماییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسخنگوی ارتش پاکستان، نواحی مهم مناطق قبایلی که مخفی گاه گروه های لشکر اسلام و طالبان پاکستان بود پاکسازی شده و نظامیان توانسته اند کنترل کامل 3 منطقه مهم هم مرز با افغانستان را که در ناحیه تیراه و خیبر ایجنسی قرار دارد به دست آورند.

بر اساس این گزارش، تاکنون برای تصرف مناطق هم مرز با افغانستان که در مرحله دوم عملیات خیبر صورت گرفت 50 سرباز و افسر ارتش کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

یک افسر ارتش پاکستان در این زمینه گفت: تروریست ها هر 15 متر از مناطق مرزی افغانستان را با کار گذاشتن تله های انفجاری مسدود کرده بودند که این موانع توسط نیروهای خنثی کننده بمب برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ارتش پاکستان در منطقه خیبر با موفقیت پایان پذیرفت

عملیات ارتش پاکستان در منطقه خیبر با موفقیت پایان پذیرفت