مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 10:252015-07-03اقتصادي

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد فعالیت 3 میلیون واحد صنفی در کشور


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور بیش از 3 میلیون واحد صنفی و بیش از 8 هزار و 200 تشکل صنفی وجود دارد که می تواند در تمام عرصه اقتصادی کشور موثر واقع شوند.

- " از مشهد، علی یزدانی در گردهمایی اصناف استان خراسان رضوی در سالن صبای مشهد اظهار کرد: هدف از حضور من در این نشست احترام به تلاشگران و زحمتکشان این نظام صنفی در استان خراسان رضوی و توجه به مشکلات آنها است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استا ن های وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال همدلی و همزبانی باید به مشکلات اصناف بیشتر توجه کنیم زیرا اصناف حلقه اتصال بین بخش تولید و مردم هستند و می توان گفت اصناف بزگترین تشکل کشور هستند که در چارچوب بیش از 8 هزار اتحادیه در سطح کشور فعالیت می کنند.

یزدانی خاطرنشان کرد: اصناف از دیرباز در تمام حرکت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار بودند و حتی در مشروطه حرکت مردم به کمک بازار و اصناف آغاز شد همچنین اصناف سهم قابل توجهی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوره های پس از آن داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی از طریق بازار در کشور ما گسترش یافته است، عنوان کرد: تمام افرادی که به نوعی در بخش تولید کشور نقش داشتند و نامی ماندگار از خودشان بر جای گذاشتند روزی شاگرد مغازه بوده اند و از بازار شروع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد فعالیت 3 میلیون واحد صنفی در کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد فعالیت 3 میلیون واحد صنفی در کشور