مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 09:312015-07-03سياسي

توضیحات وزیر بهداشت درباره بیماری «تب کریمه کنگو»


وزیر بهداشت به مردم اطمینان خاطر داد در خصوص بیماری تب کریمه کنگو نگرانی وجود ندارد و نظارت ها و اقدامات کنترلی مناسب انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان گفت: در ابتدای فعالیت در این وزارتخانه بر ارائه خدمات در مناطق محروم، دوردست و مرزی تأکید کردیم اما شاید باور کردن این موضوع دشوار باشد که شهرستان های اطراف تهران محروم تر از برخی نقاط محروم و مرزی کشور هستند.

وی افزود: وجود مناطق محروم در اطراف تهران در حالی است که ما نیز طی 23 ماه فعالیت به این مناطق بی توجه نبوده ایم و همکاران ما در قالب طرح تحول نظام سلامت توانسته اند کیفیت هلینگ را ارتقا و پزشکان را در مناطق مختلف شهری و روستایی استقرار داده و همچنین مراکز بهداشتی درمانی را توسعه دهند اما رشد ناموزون جمعیت و عدم توازن امکانات متناسب با نیازها مشکلات فراوانی را در این منطقه رقم زده است.

وزیر بهداشت افزود: در اطراف شهر تهران وضعیت مناسبی وجود ندارد و به ازای هر 100هزار نفر یک تخت بیمارستانی وجود ندارد ضمن اینکه تعداد مراکز بهداشتی اندک هستند و فعالیت آنها نیز تنها تا نوبت ظهر هرروز انجام می شود.

هاشمی گفت: مقرر شده است تا مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) شهر قیام دشت به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه دهد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر بهداشت درباره بیماری «تب کریمه کنگو»

توضیحات وزیر بهداشت درباره بیماری «تب کریمه کنگو»