مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 04:252015-07-03سياسي

امام جمعه موقت رباط کریم: فعالیت های قرآنی راه حفظ هویت دینی است


فعالیت های قرآنی راه حفظ هویت دینی است.

- حجت الاسلام والمسلمین سعید جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در غرب استان تهران گفت: ماه رمضان بهترین و مناسب ترین زمان برای عرضه محصولات و فعالیت های قرآنی از سوی نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی است.

وی افزود: از این رو ارائه موضوعات قرآنی در بعد آموزش، نمایش و تولید آثار علمی، پژوهشی و تخصصی از مهم ترین ویژگی های یک نمایشگاه بین المللی قرآن است.

امام جمعه موقت رباط کریم با اشاره به اهمیت نقش قرآن در زندگی و جامعه اسلامی گفت: گسترش معارف دینی و به ویژه آموزه های قرآنی در جامعه باعث کاهش مشکلات اجتماعی و ایجاد جامعه ای سالم همراه با آرامش خواهد شد.

وی ادامه داد: کلام الله این قدرت و جاذبه را دارد که دل های مشتاق را به سمت خویش جلب و جذب کند و این کلام وقتی با صوت خوش همراه می شود، تأثیر بسیاری بر مخاطب و شنونده بر جای می گذارد.

جلالی با اشاره به این مطلب که هر چقدر مردم را با مباحث قرآنی آشنا سازیم می توان به هویت دینی و سلامت سازی جامعه کمک کرد، افزود: به طور حتم یکی از راه های محقق شدن چنین امری برگزاری نمایشگاه های قرآن است که سبب ایجاد انگیزه برای کسانی می شود که در حوزه قرآنی کار می کنند و همچنین راهی برای گسترش فعالیت های قرآنی و ایجاد هویت در جامعه اسلامی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت رباط کریم: فعالیت های قرآنی راه حفظ هویت دینی است

امام جمعه موقت رباط کریم: فعالیت های قرآنی راه حفظ هویت دینی است