مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 03:152015-07-02سياسي

رییس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس: قدس از منظر شهری تبدیل به شهر نمونه تهران شود


رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس گفت: شهر قدس از نظر زیبایی و منظر شهری در استان تهران باید نمونه باشد.

- " در غرب استان تهران با اشاره به لزوم توجه به بافت فرسوده شهری اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و بافت فرسوده در شهرقدس از اولویت های کاری است که در برنامه پیش روی اعضای شورای شهر قرار دارد و در کمیسیون زیربنایی شورا این موضوع از جایگاه خاص برخوردار است.

وی با اشاره به توسعه شهری مناسب در شهر قدس بیان کرد: همان طوری که در عمل هم ثابت کرده ایم در شهرک های بهشتی، عزیزی، کاووسیه، جوادآباد و سرخ حصار اگر گذر مردم عزیز شهرمان بیفتد، خواهند دید که تحولاتی به وجود آمده که در زمینه عمران و توسعه بی نظیر است.

رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: ضمن آنکه مناطق 20 متری ولی عصر (عج)، خیابان های کاج و باغ گران مایه، استقلال و 30 متری شورا، هجرت ها و مناطق شمالی و شمال غربی شهر قدس هم رنگ و بوی شهرسازی را به خود گرفته است و در نهایت تلاش کرده ایم از نظر مبلمان شهری با امکانات و بودجه ای که شهرداری از آن برخوردار است تغییراتی در وضعیت ظاهری شهر پدید آوریم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری شهر قدس خاطرنشان کرد: بلوارهای 45 متری و امام خمینی (ه)، امامزاده روز به روز زیباتر می شود و اعتقاد داریم شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس: قدس از منظر شهری تبدیل به شهر نمونه تهران شود

رییس کمیسیون زیربنایی شورای شهر قدس: قدس از منظر شهری تبدیل به شهر نمونه تهران شود