مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 23:052015-07-02پزشكي

وزیر بهداشت: تشکیل کارگروه مشترک برای رفع مشکلات نخبگان پزشکی


وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کارگروه مشترک میان این وزارتخانه و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برای رفع مشکلات دانشجویان نخبه پزشکی بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در گردهمایی دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی رازی به پرسش های دانشجویان پاسخ داد.

وی درباره تغییراتی که در آزمون های مربوط به پزشکی صورت می گیرد گفت: نباید تصمیمات خلق الساعه باشد به نحوی که نباید 3 سال قبل از آزمون تغییری داشته باشیم.

دکتر هاشمی درباره آزمون های دستیاری با بیان اینکه اتفاق خاصی نیافتاده است افزود: اتفاق خاص این است که دانشجویان نمی توانند 27 انتخاب با 100 رشته محل داشته باشند و این را می توانیم به 10 انتخاب کاهش دهیم.

وزیر بهداشت گفت: درباره phd و رابطه با صنعت حتما باید اشکال برطرف شود به خصوص درباره داروسازی اگر صاحبان صنایع دارویی علاقه داشته باشند باید دوره را بگذرانند.

هاشمی افزود: درباره طرح نیروی انسانی همین قانون کنونی مجلس اجرا می شود البته به سمتی داریم حرکت می کنیم که ظرف 5 تا 10 سال آینده حتما این طرح ظالمانه برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: تشکیل کارگروه مشترک برای رفع مشکلات نخبگان پزشکی

وزیر بهداشت: تشکیل کارگروه مشترک برای رفع مشکلات نخبگان پزشکی