مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 19:202015-07-02اقتصادي

از بخش خصوصی قدرتمند می ترسند


عضو اتحادیه نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد : مقدار واگذاری ها 99 هزار میلیارد تومان و حدود 26 هزار میلیارد تومان آن سهام عدالت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ حمید حسینی اظهار داشت : بخش عمده ای را به عنوان رد دیون داده اند و بخشی از آن نیز به اشخاص حقیقی وذی نفع های بخش خصوصی بوده است و حدود 12 درصد آنها بخش خصوصی بوده است.

وی با بیان اینکه همه دنیا به سمت واگذاری ها و خصوصی سازی رفتند، گفت: ما نیز ده سال است به این سمت رفتیم اما آیا بستر و باور را در سطح جامعه داریم؟ همین نماینده مجلس که حرف از خصوصی سازی می زند وقتی گوجه فرنگی گران می شود یقه دولت را می گیرد و اعتقاد ندارد که دولت نباید تصدی گری کند و بخشی از این به دلیل وجود منافع است.

عضو اتحادیه نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: به دلیل سیاسی هنوز به این جمع بندی نرسیدیم که اقتصاد به دست بخش خصوصی بیافتد و این بخش خصوصی هم در بخش سیاست دخالت ندارد، زیرا می ترسند اگر بخش خصوصی قدرتمند شود، این بخش فردا ادعای حضور در میدان سیاست را داشته باشد.

حسینی گفت : تا این تناقض و تضاد حل نشود مشکل ما هم حل نخواهد شد و این در حالی است که حوزه نظامی ما وارد حوزه اقتصادی می شود و کسی جلوی آن را نمی گیرد و به محض اینکه گفته می شود از حوزه اقتصاد چند نفر وارد سیاست می شوند جلوگیری می شود؛ به لیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بخش خصوصی قدرتمند می ترسند

از بخش خصوصی قدرتمند می ترسند