مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 15:302015-07-02سياسي

فرماندار نیر: شهدا سرمایه های معنوی انقلاب هستند


شهدا سرمایه های معنوی جامعه اسلامی ما هستند که همواره مسیر نیک و روشنشان مورد توجه آزادی خواهان است.

- " از اردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدا در سالروز آزادسازی مهران در نیر، اظهار کرد: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب این کشور نگاهی گذرا داشته باشیم در می یابیم که خون عزتمند شهدا سدی محکم در برابر خواسته های نامشروع غربی هاست که هیچ وقت نمی خواهند دست از شیطنت های خود بردارند.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: شهیدان با گذشتن از دنیای خود آرامش و آسایش کنونی ملت ایران را به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان نیر با تاکید بر اینکه اگر شهدا نبودند کشورمان این گونه در بین جهانیان سربلند نبود، افزود: کشور ایران به برکت دستاوردهای دوران دفاع مقدس هم اکنون یکی از کشورهای مقتدر در خاورمیانه و جهان است.

صمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پیشرفت های شگرفی که ایران اسلامی در تمامی زمینه ها به خصوص نظامی و علمی داشته همگی مرهون جانفشانی ها و رشادت مردی های شهدا و رزمندگان جان برکف کشورمان است.

به مناسبت تجلیل از مقام شامخ شهدای مهران و در سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب گلزار شهدای شهرستان نیر عطرافشانی و غبارروبی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نیر: شهدا سرمایه های معنوی انقلاب هستند

فرماندار نیر: شهدا سرمایه های معنوی انقلاب هستند