مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 13:402015-07-02پزشكي

دقایقی پیش وزیر بهداشت از مراکز درمانی قیامدشت بازدید کرد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های ری و پاکدشت طی سفر یک روزه در جنوب شرق تهران حضور یافت، از مراکز درمانی قیامدشت بازدید کرد.

- " از جنوب استان تهران، سید حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش که به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های ری و پاکدشت طی سفر یک روزه در جنوب شرق تهران حضور یافت، از مراکز درمانی قیامدشت بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در این مراکز درمان ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز قرار گرفت و با کارکنان آن دیدار و گفت وگو کرد.

قاضی زاده هاشمی در سفر یک روزه خود به شهرستان های ری و پاکدشت به همراه معاونان و مسئولان وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان کشوری و استان تهران و شهرستان های ری و پاکدشت به بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی این منطقه می پردازد.

وی، در گام نخست به شهرستان پاکدشت سفر کرد و پس از استقبال جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان ارشد این شهرستان در بیمارستان شهدای پاکدشت که در حال احداث است حضور یافت و از نزدیک در جریان روند احداث این بیمارستان قرار گرفت و دستورات لازم را در این ارتباط صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی پیش وزیر بهداشت از مراکز درمانی قیامدشت بازدید کرد

دقایقی پیش وزیر بهداشت از مراکز درمانی قیامدشت بازدید کرد