مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 13:052015-07-02بين الملل

جروزالم پست: در مذاکرات هسته ای ایران ضرب الاجل مطرح نیست/تکمیلی


مذاکره کنندگان در وین پایتخت اتریش، شیوه تعیین ضرب الاجل های دشوار برای دستیابی به توافق هسته ای جامع با ایران را کنار گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما ، این روزنامه صهیونیستی در تحلیلی به قلم مایکل ویلنر نوشت: طرفها پس از دو سال مذاکره و ورود به یکی از دشوارترین مذاکرات چند دهه گذشته ، اکنون عزم آن دارند تا زمانی که توافق انجام یا مشخص شود توافق نمی تواند حاصل شود در وین بمانند.

هیئت نمایندگی آمریکا معتقد است زمان حساس چند روز آینده فرا می رسد.

یک عضو هیئت نمایندگی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد در حالی که وارد آن برهه می شویم همچنان امیدوار هستیم در حالی که همزمان تمایل داریم از مذاکرات خارج شویم.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا بعد از ظهر چهارشنبه مقابل هتل پُلِه کوبرگ گفت: ما احساس خودمان را در مورد ضرب الاجل داریم.

او این اظهارات را در خصوص تصمیم واشنگتن به باز کردن سفارت در کوبا بیان کرد اما نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در مورد چشم انداز آشتی با اهمیت بیشتر یعنی آشتی با ایران صحبت نکند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز در در زمان ورود برای برگزاری دیدار جلسه صبح خود با کری، این موضوع را رد کرد که تصمیم مذاکره کنندگان به تمدید توافق موقت خود - طرح اقدام مشترک اقدام - از سی ژوئن تا هفت ژوییه ، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: در مذاکرات هسته ای ایران ضرب الاجل مطرح نیست/تکمیلی

جروزالم پست: در مذاکرات هسته ای ایران ضرب الاجل مطرح نیست/تکمیلی