مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 11:412015-07-02دانش

جلسه آموزشی دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد


جلسه آموزشی دانشگاه آزاد زاهدان با حضور روسای دانشکده و مدیران گروه این دانشگاه در سالن ویدو کنفرانس دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" جلسه آموزشی دانشگاه آزاد زاهدان با حضور روسای دانشکده و مدیران گروه این دانشگاه در سالن ویدو کنفرانس دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد.

امین رضا کمالیان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با توجه به روش های مناسب در حوزه ارزش یابی مدرسان عنوان کرد: مدیران گروه، مسئول پیگیری مسائل و مشکلات استادان و دانشجویان هستند و محصول رفع مشکلات در گروه های آموزشی، بالا بردن سطح کیفیت آموزش در دانشگاه است.

وی با تأکید بر دیدگاه و تفکر سیستماتیک در میان مدیران آموزش و افزایش سرعت جذب هیات علمی دراستان افزود: با توجه به ظرفیت های موجود، اقدامات لازم در راستای تجهیز دانشکده ها انجام می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با بیان اینکه هدایت آموزش دانشگاه به دست مدیران گروه انجام می شود، اظهار کرد: اگر مدیران گروه و اعضای هیات علمی در امور دانشگاه به طور صحیح عمل نکنند، الگوی مناسبی برای دانشجویان نبوده و نمی توان از قشر آینده ساز کشور توقع داشت در انجام امور درست عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه آموزشی دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد

جلسه آموزشی دانشگاه آزاد زاهدان برگزار شد