مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 11:302015-07-02حوادث

رییس پلیس راه قزوین خبر داد 3 کشته و 5 مجروح در سوانح رانندگی قزوین


وقوع سه حادثه رانندگی در این استان سه کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

- بهرام زینلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در نخستین سانحه روز گذشته، یک دستگاه سواری پیکان با چهار سرنشین در بلوار اسدآبادی قزوین با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد کرد که در این تصادف یکی از سرنشینان پیکان در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر پیکان و راننده پژو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: کارشناس تصادفات پلیس راهور قزوین علت وقوع این حادثه را بی مبالاتی راننده پیکان در تجاوز به چپ هنگام رانندگی اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه رانندگی دیگری در جاده روستایی دستجرد یک دستگاه وانت نیسان به دلیل بی احتیاطی راننده در عدم توجه به جلو واژگون و به دره سقوط کرد.

زینلی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی سرنشین خودرو در محل وقوع واژگونی فوت و راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مسئول بیان کرد: یک دستگاه سواری رنو پی کی هنگام رانندگی در آزادراه قزوین ـ زنجان با یک عابر پیاده برخورد کرد که این سانحه نیز به کشته شدن عابر انجامید.

رییس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: پلیس عابر پیاده را به دلیل نقض ماده چهار آیین نامه راهنمایی و رانندگی و ورود غیرمجاز به آزادراه، مقصر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه قزوین خبر داد 3 کشته و 5 مجروح در سوانح رانندگی قزوین

رییس پلیس راه قزوین خبر داد 3 کشته و 5 مجروح در سوانح رانندگی قزوین