مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 08:412015-07-02سياسي

مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در روستای اسکی وند سربیشه برگزار شد


مراسم جشن امام حسن(ع) شب گذشته با حضور مسئولان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی و به همت خواهران بسیجی دانشگاه صنعتی بیرجند در روستای مرزی و محروم اسکی وند سربیشه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بیرجند،" حجت الاسلام علی خوشرفتار، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در روستای اسکی وند سربیشه، با بیان اینکه امام حسن(ع) به کریم اهل بیت(ع) مشهور هستند، گفت: باید کرامت و بخشندگی را از امام حسن(ع) یاد بگیریم.

وی با اشاره به اینکه نام امام حسن(ع) را جبرییل از طرف خداوند انتخاب کرده است، افزود: حسن به معنی نیکو و زیبا است.

حجت الاسلام خوشرفتار با اشاره به حدیثی از امام حسن(ع) که بر تلاش و کوشش برای بدست آوردن روزی حلال تاکید داشتند، گفت: انسان باید برای دنیای خود طوری کار کند که انگار تا قیامت زنده است و برای آخرت خود طوری کار کند که انگار هر لحظه، لحظه آخر عمر او خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید در دنیا طوری برای آخرت ذخیره بفرستیم که زمانیکه دست ما از دنیا کوتاه می شود افسوس روزهای از دست رفته را نخوریم.

اجرای سرود، پخش کلیپ، مداحی و مولودی خوانی، توزیع شربت و شیرینی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود که همه توسط دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در روستای اسکی وند سربیشه برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در روستای اسکی وند سربیشه برگزار شد