مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 05:152015-07-02سياسي

انتشار نامه بهرام رادان به حسین شریعتمداری پس از 100 ساعت سخت


بهرام رادان بازیگر سینمای ایران پس از گذشت چهار روز و اندی از توییتش که حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در آمریکا تعبیر شد، در نامه ای رسماً عذرخواهی کرد اما آنچه از اصل نامه جالب تر بود، - رادان اما بعد از این توییت با خواندن نوشته یکی از دنبال کنندگان صفحه اش، نظرش را در این باره تکمیل کرد.

یکی از دنبال کنندگان صفحه ی او فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به این بازیگر تبریک گفته بود و نوشته بود که ماه مبارک رمضان با خوشحالی در مورد ازدواج همجنس بازا تناسب نداره، فی الواقع.

رادان هم در پاسخ او نوشت: اولا نباید تناسب داشته باشه، دوما خوشحالی نبود چون نفع یا ضرری برای من نداره، منظور تابوییست که شکسته شد.

با این حال به سرعت انتقادات جدی نسبتا به موضع گیری بهرام رادان در شبکه های اجتماعی، رسانه های آنلاین و در آخر رسانه های مکتوب طرح شد که رادان را واداشت تا پس از رسیدن نقدها به رسانه های آنلاین و پیش از انتشار رسانه های مکتوب، توییتش را حذف کند و سپس بهرام رادان چنین یادداشتی منتشر کرد: با توجه به علاقه مطالعاتی و تجربیات شخصی نگارنده در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کشورهای مختلف و نظر به این که در کشور ایالات متحده، تعداد افراد مذهبی در این کشور به حدی بالاست که أساسا اتخاذ چنین تصمیمی توسط دموکرات ها، آن هم درست همزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نامه بهرام رادان به حسین شریعتمداری پس از 100 ساعت سخت

انتشار نامه بهرام رادان به حسین شریعتمداری پس از 100 ساعت سخت