مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 04:302015-07-02سياسي

رییس حوزه هنری فارس عنوان کرد فارس؛ بزرگ ترین پایگاه شاعران آیینی ایران


فارس، بزرگ ترین پایگاه شاعران آیینی است.

- " از شیراز، مهدی نجابت عصر روز چهارشنبه در حاشیه دومین شب شعر سبط النبی(ع) که در جوار آرامگاه حافظ و حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، اظهار داشت: شعر، به عنوان هنر ملی کشور، در شیراز از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است که در این میان شاعران آیینی فارس نیز گام های بلندی را در مسیر اعتلای ژانر ادبی برداشته اند.

وی شیراز را بزرگ ترین پایگاه شاعران آیینی خواند و افزود: شب شعر عاشورا به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای ادبی غیردولتی ایران در شیراز برگزار می شود و اجرای شب شعر سبط النبی در کنار شب شعر عاشورا در ترویج آموزه های بلند اهل بیت و تشویق شاعران آیینی اثرگذار است.

نجابت ادامه داد: بیش از 100 شاعر و فعال فرهنگی این استان در دومین شب شعر سبط النبی(ع) حضور یافته اند و این مراسم، نشستی صمیمانه بین شاعران فارس با نماینده ولی فقیه در این استان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در این جلسه، 15 شاعر به قرائت دل سروده های خود در مدح امام حسن مجتبی (ع) و فضائل ماه مبارک رمضان پرداختند.

رییس حوزه هنری فارس با تأکید بر این که این مراسم با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: در دومین شب شعر سبط النبی، آقایان عبدالرضا کوهمال جهرمی، ایوب پرندآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه هنری فارس عنوان کرد فارس؛ بزرگ ترین پایگاه شاعران آیینی ایران

رییس حوزه هنری فارس عنوان کرد فارس؛ بزرگ ترین پایگاه شاعران آیینی ایران