مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 03:012015-07-01سياسي

راه ناگزیر اصلاح طلبان در حمایت از فهرست هاشمی


شواهد نشان میدهد تا هنگام انتخابات این جریان نتواند به ائتلاف واحدی دست پیدا کند ولی سعی خواهد کرد خود را متحد نشان بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در انتهای سال جاری، را میتوان یکی از فصلهای مهم سیاسی کشور در این ایام ذکر کرد که اثرگذاری بسیاری بر تحولات سیاسی کشور در آینده خواهد داشت.

علاوه بر این، انتخابات پیش رو با توجه به طیف بندی ها و تغییرات جدید در آرایش سیاسی کشور اهمیتی ویژه پیدا کرده است و این گروه ها سعی خواهند کرد خود را با سنگِ محکِ نظرات مردم در این انتخابات بسنجند و در مناسبات سیاسی کشور تأثیرگذار باشند.

بطور کلی میتوان آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را در چهار دسته تحلیل کرد: اصولگرایان، اصلاح طلبان، حامیان دولت، گروه های مستقل.

در این تحلیل به چالش ها و راهبردهای جریان اصلاحات می پردازیم: جبهه موسوم به اصلاحات پس از گذراندن فراز و نشیبهای بسیار، خود را برای حضور حداکثری در این انتخابات آماده میکند.

در برخی از انتخاباتهای گذشته و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری، هربار گروهی از اصلاح طلبان به بهانه های مختلف تصمیم به عدم حضور در انتخابات گرفتند، ولی آنچه که تاکنون از گفتار و رفتار گروه های اصلاح طلب در انتخابات آتی مشاهده میشود، حضور حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ناگزیر اصلاح طلبان در حمایت از فهرست هاشمی

راه ناگزیر اصلاح طلبان در حمایت از فهرست هاشمی