مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 00:352015-07-01سياسي

رییس اداره کتابخانه های عمومی بهارستان: تجهیزات کتابخانه های بهارستان فرسوده است


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان از فرسوده بودن تجهیزات کتابخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: رفع این مشکل نیازمند یاری و همراهی مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، ناصر باغبانی از فرسوده بودن تجهیزات کتابخانه های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: رفع این مشکل نیازمند یاری و همراهی مسئولان است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان بیان کرد: در حال حاضر 9 باب کتابخانه عمومی در شهرستان بهارستان وجود دارد که یک باب از این کتابخانه ها در روستای اورین فعال است.

وی با اشاره به وضعیت کتابخانه های عمومی بهارستان افزود: عدم واریز به موقع و مناسب نیم درصد سهم کتابخانه ها توسط شهرداری ها باعث شده اداره کتابخانه ها با چالش مواجه شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی بهارستان تصریح کرد: کمبود فضای کتابخانه ای و فرسوده بودن تجهیزات کتابخانه ها از مهم ترین مسائل این مراکز فرهنگی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

باغبانی بر ضرورت رفع مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان تأکید و عنوان کرد: باید متولیان فرهنگی با توجه به رسالت سنگینی که بر عهده دارند، با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود به ارتقای امور زیربنایی و ساختارهای فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره کتابخانه های عمومی بهارستان: تجهیزات کتابخانه های بهارستان فرسوده است

رییس اداره کتابخانه های عمومی بهارستان: تجهیزات کتابخانه های بهارستان فرسوده است