مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 18:102015-07-01اقتصادي

شهردار قم: مسائل و مشکلات شهر قم باید در سطح ملی بررسی شود


شهردار قم با اشاره به اینکه قم سالانه 20 میلیون نفر زائر دارد که متوسط اقامت آنها کمتر از 6 ساعت است، گفت: باید مسائل و مشکلات قم در سطح ملی بررسی شده و مورد حمایت قرار گیرد تا این شهر به جایگاه خود برسد.

- " از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان نژاد امروز در دیدار با آیت الله مقتدایی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های اخیر خود با برخی از تضادها در این شهر روبه رو شده ایم بیان کرد: در حال حاضر شهرداری قم با 1500 میلیارد تومان بدهی روبه رو است و این بدهی تقریبا 1.

5 برابر بودجه نقدی شهرداری قم است.

وی با بیان اینکه البته در قبال این بدهی ها ارزش افزوده ایجاد شده است گفت: یکی از مهم ترین ارزش های افزوده ایجاد شده بلوار پیامبر اعظم است که دو قطب مهم یعنی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را به یکدیگر متصل می کند.

شهردار قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کردند و ظرف تحقق این تمدن در قم است گفت: باید به شهر قم به صورت ویژه نگاه شود؛ مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به قم دارند و دولت و مجلس نیز باید حمایت های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نیاز مبرم شهر قم به توسعه فضای سبز برای مقابله با ریزگردها اظهار کرد: این اقدامات هزینه بر بوده و اگر به وضعیت کنونی رسیدگی نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قم: مسائل و مشکلات شهر قم باید در سطح ملی بررسی شود

شهردار قم: مسائل و مشکلات شهر قم باید در سطح ملی بررسی شود