مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 15:112015-07-01ورزشي

پخش زنده رقابت های هفته پایانی لیگ جهان والیبال+ جدول رقابت ها


رقابت های هفته پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال در سطح یک از پنجشنبه 11 تیر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو رقابت های هفته پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال در سطح یک از پنجشنبه 11 تیر آغاز می شود.

این رقابت ها به طور زنده از تلویزیون پخش می شود.

در گروه A این رقابت ها پنج شنبه و جمعه (11 و 12 تیر ) تیم برزیل صدرنشین این گروه با ایتالیا رو به رو می شود و تیم های صربستان و استرالیا شنبه و یکشنبه هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه B و در 4 بازی باقی مانده از این گروه، جمعه و شنبه 12 و 13 تیر، تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت و تیم آمریکا نیز میزبان تیم ملی لهستان خواهد بود.

با توجه به تغییر ساعت بازی برزیل _ ایتالیا از سوی FIVB جدول پخش این بازی ها از شبکه ورزش بدین شرح است: پنجشنبه 11 تیر: ایتالیا _ برزیل ساعت 20:30 (پخش زنده از شبکه ورزش ) جمعه 12 تیر: روسیه _ ایران ساعت 21:00 (پخش زنده از شبکه سه و ورزش ) شنبه 13 تیر: روسیه- ایران ساعت 21:00 (پخش زنده از شبکه سه و ورزش ) بازی اول لهستان و آمریکا که پیش از این قرار بود به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود، به علت تداخل با بازی تیم ملی کشورمان، بعد از ظهر شنبه 13 تیر، به صورت ضبط شده از این شبکه پخش خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده رقابت های هفته پایانی لیگ جهان والیبال+ جدول رقابت ها

پخش زنده رقابت های هفته پایانی لیگ جهان والیبال+ جدول رقابت ها