مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 14:302015-07-01حوادث

یک مسئول: قانونی برای برخورد با دستفروشان در مترو نداریم


هیچ قانونی برای برخورد با دستفروشان در داخل محوطه و قطار مترو نداریم.

وی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سؤالی در خصوص جزییات درگیری دیروز یکی از دستفروش ها با یک مسافر در داخل مترو افزود: ظاهراً این دستفروش در ایستگاه صادقیه خط 5 با یکی از مسافران درگیر می شود و با استفاده از چاقو بازوی مسافر را به طور خیلی سطحی خط می اندازد که در نهایت نیروی انتظامی مستقر در مترو این دو نفر را دستگیر می کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا از ورود دستفروشان به مترو خودداری نمی شود؟ گفت: ما در این خصوص هیچ قانونی نداریم اما در عین حال کسانی را که با ساک های بزرگ و حجیم وارد مترو می شوند بازرسی می کنیم که اگر چه این کار هم قانونی نیست.

این مقام مسئول افزود: بسیاری از دستفروشان که اجناس خود را در داخل قطار مترو به فروش می رسانند این اجناس را در زیر چادر و یا در کیف های با حجم کوچک وارد می کنند که ما متوجه نمی شویم.

وی گفت: البته ما در داخل قطار تبلیغات بسیار فراوانی کرده ایم تا مردم از این دستفروشان خرید نکنند اما متأسفانه برخی مسافران نیز بی توجهی می کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بالأخره باید چه تمهیداتی اندیشید تا از ورود دستفروشان و اتفاقات احتمالی روز گذشته پیش گیری شود؟ افزود: در این خصوص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: قانونی برای برخورد با دستفروشان در مترو نداریم

یک مسئول: قانونی برای برخورد با دستفروشان در مترو نداریم