مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 14:112015-07-01دانش

انتقاد نیلی از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه


رییس دانشگاه تهران با انتقاد از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه این امر را نیز ناشی از عدم توجه کافی به آموزش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،"جلسه شورای معاونان آموزشی منطقه 4 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دهم تیرماه 1394 با حضور شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم ،محمود نیلی احمدآبادی رییس، سید مهدی قمصری معاون آموزشی دانشگاه تهران و معاونان آموزشی دانشگاه های استان تهران و البرز در اتاق شورای دانشگاه برگزار شد.

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در این جلسه با اشاره به تفویض اختیار به دانشگاه ها بر اهمیت آموزش در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: فارغ از اینکه دانشگاه ها آموزشی و پژوهشی و یا کارآفرین باشند همه این موارد از طریق سیستم آموزشی شکل می گیرد یعنی همچنان آموزش محور هر برنامه ریزی و تصمیم گیری است.

رییس دانشگاه افزود: پایه اصلی پژوهش و دانشگاه کارآفرین در سیستم آموزشی تعریف می شود.

نیلی با انتقاد از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه این امر را نیز ناشی از عدم توجه کافی به آموزش دانست.

وی با مثبت ارزیابی کردن تفویض اختیارات به دانشگاه ها گفت: در چند سال اخیر با گرفتن اختیارات دانشگاه و تمرکز آن در وزرات علوم، جامعه و کشور از این سرمایه بزرگ محروم شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نیلی از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه

انتقاد نیلی از فروش پایان نامه و سرقت های علمی در بیرون از دانشگاه