مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 09:512015-07-01اقتصادي

معاون استاندار لرستان خبر داد افتتاح 26 هزار مسکن مهر در لرستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: از 45 هزار و 500 واحد مسکن مهر در لرستان تاکنون 26 هزار واحد افتتاح شده است.

- " از خرم آباد، محمد اصلانی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت 16 هزار واحد مسکن مهر لرستان که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه 45 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان لرستان احداث شده است، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 26 هزار واحد افتتاح شده و 19 هزار و 500 واحد دیگر در دست احداث است.

وی عنوان داشت: از 19 هزار و 500 واحد مسکن مهر باقیمانده، امسال 15 هزار و 500 واحد به بهره برداری می رسد و مابقی این واحدها در سال 95 تکمیل می شوند.

اصلانی افزود: واحدهایی که سال آینده به بهره برداری می رسند، بیشتر آنها فاقد متقاضی هستند و تلاش می کنیم که امسال متقاضیانی که شرایط حضور در شرایط فرم ج را دارند، بتوانند از این واحدها استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: باید ظرف سه هفته آینده نسبت به بررسی و تجمیع واحدهای مسکن مهر کمالوند خرم آباد اقدام شود و باید با اطلاع رسانی های صورت گرفته از طریق صدا و سیما و رسانه ها، اقدام شود تا متقاضیان بتوانند از واحدهای بدون متقاضی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار لرستان خبر داد افتتاح 26 هزار مسکن مهر در لرستان

معاون استاندار لرستان خبر داد افتتاح 26 هزار مسکن مهر در لرستان