مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 09:462015-07-01ورزشي

کفاشیان: دیدار با عراق قطعی نیست


رییس فدراسیون فوتبال ازقطع همکاری تیم ملی فوتبال ایران با شرکت آل اشپورت به عنوان شرکت تامین کننده لباس تیم های ملی خبرداد وگفت: دیدار با تیم ملی عراق نیز قطعی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی کفاشیان روز چهارشنبه در باره دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران، بیان کرد:درحال حاضر تنها بازی با ژاپن قطعی شده و این دیدار 21 مهرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وی در باره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق نیز افزود: دیدار مقابل عراق قطعی نیست و بحث هایی در این زمینه مطرح شده است.

به آن ها اعلام کرده ایم که تاریخ هایی را به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کنند تا با صحبت با کادر فنی، درباره این موضوع تصمیم گیری کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره مرخصی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: کی روش یک سری گرفتاری هایی دارد که اگر برطرف شود بازخواهد گشت.

در حال هماهنگی با او هستیم و کی روش مسائل را به ما اطلاع می دهد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه و در پاسخ به مشکل پیش آمده در ارتباط با مدرک مربی گری محمد خاکپور و اینکه کنفدراسیون فوتبال اسیا (AFC ) اعلام کرده او به دلیل عدم تطابق مدرک A آمریکا با مدرک A آسیا نمی تواند روی نیمکت تیم ملی المپیک ایران بنشیند، اظهار کرد: ما پیشنهاد کرده ایم تا خاکپور سریعا کلاس های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: دیدار با عراق قطعی نیست

کفاشیان: دیدار با عراق قطعی نیست