مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 07:302015-07-01حوادث

کلاهبرداری میلیونی یک زن با وعده شینگن!


رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این زن 33 سال سن دارد، گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد که نامبرده پیش از این یکبار به اتهام خیانت در امانت دستگیر شده و دارای سابقه کیفری است.

- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که به بهانه اخذ ویزای شینگن اقدام به کلاهبرداری میلیونی از متقاضیان دریافت این ویزا کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این پرونده گفت: در تاریخ 25 خرداد ماه امسال فردی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که از ماه ها قبل به دنبال رویت آگهی اخذ ویزای شینگن در فضای اینترنت وارد سایت آن شده و پس از ارتباط گرفتن با مدیر سایت به شکل مکاتبه ای این فرد اعلام کرده که زنی به نام "زهره" نمایندگی امور مربوط به ایرانیان را بر عهده دارد و قادر خواهد بود طی مدت زمان کوتاهی نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام کند.

کاکوان با بیان اینکه طی مدت چند روز شمار مالباختگان به پنج تن رسید، گفت: تمامی این مالبختگان نیز به همین شیوه با زنی به نام زهره آشنا شده، اما شماره تلفن مربوط به یکی از کشورهای خارجی به آنان داده و از سوی مدیر سایت اعلام شده که از طریق اپلیکیشن ها و نرم افزارها موبایلی امکان ارتباط با زهره وجود دارد و افراد مالباخته نیز با توجه به اینکه شماره مربوط به یکی از کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیونی یک زن با وعده شینگن!

کلاهبرداری میلیونی یک زن با وعده شینگن!