مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 05:102015-07-01اقتصادي

بهای هربشکه نفت در بازار نیویورک بیش از یک دلار رافزایش یافت


بهای نفت روز سه شنبه در بازار نیویورک تحت تاثیر مذاکرات هسته ای ایران و در انتظار انتشار آمار هفتگی ذخایر نفت آمریکا افزایش یافت.

در بازار معاملات نیویورک ( نایمکس ) بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه اوت با افزایش یک دلار و 14 سنتی به 59 دلار و 47 سنت رسید و کاهش روز دوشنبه را جبران کرد.

بهای نفت دیروز یک دلار و 30 سنت کاهش یافته بود.

مت اسمیت از موسسه کلیپر دیتا ClipperData اعلام کرد هر چند قیمت نسبت به روز گذشته نوسان داشت اما در همان سطح دو ماه قبل باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از نیویورک، در بازار نیویورک بهای هربشکه نفت بعد از کاهش حدود 50 درصدی در نیمه دوم سال گذشته و رسیدن به 45 دلار پایین ترین سطح در شش سال گذشته از اواخر آوریل در حدود 60 د لار تثبیت شده است.

افزایش روز سه شنبه قیمت در شرایط نا مطمئن به ویژه درباره بحران یونان و مذاکرات هسته ای صورت گرفت.

در حالی که مذاکرات قرار بود 30 ژوئن به پایان برسد قدرت های بزرگ و جمهوری اسلامی تصمیم گرفتند گفتگو برای رسیدن به توافق تاریخی درباره برنامه هسته ای ایران را تا هفتم ژوییه ادامه دهند.

بازار از ورود نفت ایران به بازار جهانی در صورت لغو تحریم های اقتصادی بین المللی نگران است هر چند کارشناسان اعلام کردند در صورت لغو تحریم ها صادرات ایران قبل از شش ماه بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای هربشکه نفت در بازار نیویورک بیش از یک دلار رافزایش یافت

بهای هربشکه نفت در بازار نیویورک بیش از یک دلار رافزایش یافت