مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 23:502015-06-30سياسي

رییس کل دادگستری یزد: 122 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان های یزد به سر می برند


در حال حاضر 122 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان های استان یزد به سر می برند که برای آزادی آنها به 12 میلیارد تومان نیاز است.

- " از یزد، محمدرضا حبیبی، سه شنبه شب در دهمین همایش جشن گلریزان یزد اظهار داشت: در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که آمار زندانیان آن بالا باشد و باید همگی تلاش کنیم حداقل زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شوند.

وی بیان کرد: خانواده های مددجویان جرائم غیرعمد که به مجازات های مالی محکوم شده اند، مظلوم و گمنام هستند زیرا به خاطر جرمی که مرتکب نشده اند، غیرمستقیم مجازات می شوند و به خاطر حفظ آبروی خود نیز به جایی مراجعه نمی کنند که به آنها مساعدت مالی شود.

حبیبی ادامه داد: از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری این است که تعداد مددجویان در زندان های کشور کاهش یابد زیرا وجود این زندانیان برای نظام جمهوری اسلامی هزینه هایی از جمله هزینه های سیاسی را به وجود می آورد.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه برای آزادی 122 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از ندامتگاه های استان یزد مبلغ 13 میلیارد و 300 میلیون تومان لازم است، عنوان کرد: موفق شده ایم مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان از این میزان را از شاکیان جلب رضایت کنیم و در حال حاضر 12 میلیارد تومان برای آزادی این تعداد از مددجویان لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: 122 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان های یزد به سر می برند

رییس کل دادگستری یزد: 122 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان های یزد به سر می برند