مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 23:002015-06-30سياسي

" تیتر امشب "؛ عضوتشخیص مصحلت نظام: خصوصی سازی دولت مقتدر می خواهد


چگونگی خصوصی سازی و اصل 44 نیازمند بازبینی دوباره است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ محمدجواد ایروانی در برنامه quotation mark تیتر امشب quotation mark شبکه خبر باپرداخت به عملکرد ده ساله سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: آزاد سازی مقدم برخصوصی سازی است ، تاکنون در بخش خصوصی سازی توفیقات چندانی حاصل نشده است .

وی افزود: نظام آماری ما نیاز به اصلاحاتی دارد و این درست نیست که در زمینه خصوصی سازی هر کسی از ظن خود محاسبات آماری متفاوتی را داشته باشد .

ایروانی با بیان اینکه چگونگی واگذاری در راستای خصوصی سازی نیاز به بازبینی دوباره دارد گفت : خصوصی نیاز به دولتی مقتدر دارد .

وی با اشاره به اینکه ماحصل خصوصی سازی باید کمک به خدمات درمانی و آبادانی وسازندگی کشور باشد افزود: متاسفانه در زمینه های یاد شده اقدامات مثبتی شکل نگرفته است و سیاستهای کلی اصل 44 در زمینه تقویت تولید در کشور نبوده است .

رییس سازمان خصوصی سازی در ادامه این برنامه در بیان جمع واگذاری های ده ساله این سازمان گفت: تاکنون جمع حدودی واگذاری ها 136 هزار میلیارد تومان است یعنی 150 میلیارد دلار که از آن رقم 29 هزار میلیارد تومان سهم دولت برای پرداخت به طلبکارانش بوده است و 30 هزار میلیارد تومان هم به سهام عدالت تخصیص یافته و 77 هزار میلیارد دیگر به باقی واگذاریهای دولت در رد دیون اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

" تیتر امشب "؛ عضوتشخیص مصحلت نظام: خصوصی سازی دولت مقتدر می خواهد

" تیتر امشب "؛ عضوتشخیص مصحلت نظام: خصوصی سازی دولت مقتدر می خواهد