مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 22:402015-06-30سياسي

جنتی: در برخورد با رسانه ها یکسان عمل کردیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود 46 خبرگزاری در کشور گفت:تاسیس خبرگزاری جدید فعلا در دستور کار ما نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، علی جنتی در ضیافت افطاری دولت با اصحاب رسانه گفت: در این دوره تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این بوده که فرآیند صدور مجوز نشریات به حداقل برسد.

قبلا بین 8 تا 10 سال این فرآیند طول می کشید تا نشریه ای مجوز بگیرد اما هم اکنون به طور میانگین این مجوزها ظرف سه ماه صادر می شود.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه تا الان در این دولت هزار و 761 نشریه مجوز گرفته اند گفت: جلسات هیات نظارت بر مطبوعات به طور دائمی برگزار می شود.

جمعا 46 خبرگزاری در کشور داریم که 6 مورد آنها در این دولت تاسیس شده اند و تاسیس خبرگزاری جدید فعلا در دستور کار ما نیست.

علاوه بر این 862 پایگاه خبری داریم که در این دوره به 143 پایگاه خبری مجوز داده ایم و آمادگی آن را داریم که برای صدها پایگاه خبری دیگر مجوز صادر کنیم.

جنتی با بیان اینکه ما تلاش کردیم به تنوع و تکثر فرهنگی اهمیت ویژه ای بدهیم اظهار کرد: برای همین در برخورد با همه رسانه ها یکسان عمل کردیم.

در همین راستا در حمایت های مادی و معنوی و همچنین برخورد با تخلفات رسانه ها صرف نظر از اینکه موافق دولت و یا مخالف دولت بودند به شکل برابر عمل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: در برخورد با رسانه ها یکسان عمل کردیم

جنتی: در برخورد با رسانه ها یکسان عمل کردیم