مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 22:152015-06-30سياسي

فرماندار قروه: کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند


امسال انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که هیچ یک از کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند.

- " از قروه، شعبان سپهر در جلسه شورای اداری این شهرستان که امشب برگزار شد، اظهار داشت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با شکوه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران اجرایی به عنوان نماینده فرماندار در روند انتخابات، حضور خواهند داشت، تاکید کرد: به همین دلیل هیچ مدیر اجرایی حق ورود در ستادهای تبلیغاتی هیچ شخصی را ندارند.

سپهر افزود: مدیران اجرایی حق فعالیت مستقیم در ستادها را نیز نخواهند داشت و نباید عضو شوند که در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می شود.

فرماندار قروه در ادامه با اشاره به بحران آب در این شهرستان به قطعی یک روزه آب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در این شهر اشاره کرد و گفت: وضعیت آب فعلا مطلوب است و در تلاش برای تامین ضریب امنیت هستیم تا با جیره بندی مواجه نشویم.

وی دلیل این قطعی را ناشی از شکستگی خط انتقال آب اعلام و از تلاش تمامی دستگاه های اجرایی در این راستا تقدیر و از مردم قروه عذرخواهی کرد.

سپهر با تاکید بر جدی گرفتن بحران آب، افزود: باید فرهنگ استفاده درست را به هم متذکر شویم تا از آب تصفیه شده که رو به کمبود است برای مصارف غیرخوراکی استفاده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قروه: کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند

فرماندار قروه: کارکنان دولت حق عضویت در ستادهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس را ندارند