مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 20:002015-06-30سياسي

رییس جمهور: شفاف سازی و آگاه سازی مردم، مهم ترین رسالت رسانه ها


تشویش اذهان عمومی و تهمت به نظام دو گناهی است که بسیار بزرگ تر از تهمت به یک فرد و یک قشر خاص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی در ادامه سخنانش در جمع اصحاب رسانه افزود: شفاف سازی و آگاه سازی مردم مهم ترین رسالت رسانه هاست این در حالی است که برخی افراد و رسانه ها به گونه ای عمل می کنند که زمینه را برای سردرگمی جامعه فراهم می سازند.

وی اضافه کرد: بیان واقعیت ها به ویژه واقعیت های راهبردی و بیان ذهنیت های راهبردی در چارچوب ترسیم این ذهنیت ها در جهان و جامعه مهم ترین رسالت رسانه هاست .

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو اتهام بزرگی که دولت و نظام ایران با آن مواجه بود گفت: اتهام تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای و اتهام عدم تعامل دولت جمهوری اسلامی ایران و ستیزه جویی و مداخله دو اتهام بزرگ به ملت و دولت ایران است که دولت طی 22 ماه گذشته تلاش کرد این دو اتهام را برطرف سازد.

روحانی افزود: متاسفانه اینگونه تبلیغ شده که تنها راه مقابله با ملت و دولت ایران جنگ و فشارهای اقتصادی است در حالی که ما تلاش کردیم در غالب مذاکرات هسته ای ضمن برطرف کردن این دو اتهام بزرگ، به جهانیان ثابت کنیم که ایران اهل گفتگو، تعامل و حل مشکلات سر میز مذاکرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: شفاف سازی و آگاه سازی مردم، مهم ترین رسالت رسانه ها

رییس جمهور: شفاف سازی و آگاه سازی مردم، مهم ترین رسالت رسانه ها