مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 19:452015-06-30سياسي

جهانگیری: حق نداریم مردم را در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات محدود کنیم


سرعت توسعه زیاد شده و کشورهایی که نتوانند از آن بهره گیرند حتما در جهت رفاه مردم شان نمی توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

- مراسم بهره برداری از پروژه ارتقای ظرفیت شبکه ارتباطی کشور عصر سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در سخنانی در این مراسم گفت: از همکاران عزیز در وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت ارتباطات به خاطر کارهای بزرگی که دارند انجام می دهند و هم چنین کار ارزشمندی که امروز به ملت ایران تقدیم کردند، تشکر می کنم.

او ادامه داد: همان طور که در این مراسم گفته شد در مدت کوتاهی با کار ارزشمندی که توسط کارشناسان و مهندسان این شرکت انجام شده، توانسته اند کار بزرگی انجام دهند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که راجع به فن آوری اطلاعات و ارتباطات صحبت های زیادی شده است گفت: واقعیتی که وجود دارد این است که به هرحال نمی توانیم خودمان را از صحنه علم و فن آوری دنیا کنار بگذاریم یا به خاطر تهدیدهایش استفاده و بهره برداری از آن را محدود و جامعه ایران را از یک امکان بسیار بزرگ محروم کنیم.

جهانگیری با بیان این که انقلاب اطلاعاتی دنیا را دگرگون کرده است گفت: تحولی که در سال های اخیر در ICT رخ داده همه ابعاد زندگی مردم را دچار تغییر و تحولات جدی کرده و اگر کشوری از آن عقب بیافتد دیگر عقب افتاده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: حق نداریم مردم را در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات محدود کنیم

جهانگیری: حق نداریم مردم را در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات محدود کنیم