مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 17:302015-06-30ورزشي

کاسیاس 18 جولای مقابل مادرید


دروازه بان اول تیم فوتبال رئال مادرید در صورت ملحق شدن به رم در اولین رویارویی با رئالی ها در تاریخ 18 جولای کار سختی در پیش خواهد داشت.

- "، تیم فوتبال رئال مادرید به همراه رم ایتالیا در راستای بازی های پیش فصل و رقابتهای دوستانه باشگاهی در کشور استرالیا و در شهر ملبورن حضور خواهند داشت، اگر ایکر کاسیاس به رم ایتالیا ملحق شود به تاریخ 18 جولای با لباس رم برابر رئال مادرید بازی خواهد کرد.

البته وکیل کاسیاس تلاش می کند تا بند مهمی را در قرارداد ایکر وارد سازد که طی آن کاسیاس هرگز مقابل رئال مادرید به میدان نرود اما باشگاه رم این موضوع را رد کرده و هرگز نخواهد پذیرفت.

از طرفی ملحق شدن کاسیاس به رم همچنان در کمین قطعیت است و مشخص نیست که مقصد آینده ایکر دقیقا چه تیمی خواهد بود، دو باشگاه از ترکیه، چند باشگاه عربی، باشگاه های لندنی و البته خود رئال مادرید می توانند مقصد بعدی کاسیاس باشند.

دروازه بانی که این روزها به تعبیر روزنامه مارکا، بی خانمان شده است.

انتهای پیام/ک دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسیاس 18 جولای مقابل مادرید

کاسیاس 18 جولای مقابل مادرید