مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 17:312015-06-30ورزشي

هیچ دانشجویی به خاطر داشتن افکار متفاوت به کمیته انضباطی نرفته است


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هنر اصفهان گفت: هیچ دانشجویی تا به حال در دانشگاه هنر اصفهان به خاطر داشتن افکار و عقاید متفاوت به کمیته انضباطی کشیده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، حجت الاسلام ابطحی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر اصفهان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه ضمن خیر مقدم به مشاور وزیر علوم گفت: یکی از ضروری ترین نعمت هایی که خداوند می تواند روزی یک ملت کند نعمت امنیت است، خدا می داند امنیت چه نعمت بزرگی است؛ اگر امنیت نباشد نان هم که داشته باشیم فایده ای ندارد.

وی افزود: امنیتی که ما در کشور داریم به برکت وجود نیروهای متعهد، متدین و خلاقی است که در همه عرصه ها فعالیت دارند و در حال رشد هستند، چه در زمینه های علوم انسانی و چه در زمینه های هنری؛ یکی از جدی ترین عرصه های آینده عرصه هنر خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هنر اصفهان خاطرنشان کرد: نقش بی بدیل دانشگاه ها در رشد علمی کشور همواره رو به جلو بوده است، چیزی که مقام معظم رهبری هم فرمودند: رشد علمی کشور فراموش نشود؛ خوشبختانه در سالهای اخیر سیر صعودی بسیار بالایی در زمینه علم داشتیم و این رشد باید همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانشجویی به خاطر داشتن افکار متفاوت به کمیته انضباطی نرفته است

هیچ دانشجویی به خاطر داشتن افکار متفاوت به کمیته انضباطی نرفته است