مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 13:462015-06-30سياسي

مدیر کمیته امداد هرسین خبر داد برپایی سفره های ضیافت الهی در مساجد هرسین


مدیر کمیته امداد هرسین به برپایی سفره های ضیافت الهی در راستای اطعام نیازمندان طی ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مراسم ضیافت الهی در سطح چهار مسجد شهرستان هرسین صورت می گیرد.

- کیومرث رحمتی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در هرسین از اطعام یک هزار نفر از مددجویان و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج سیره عملی ائمه اطهار(ع) است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین به برپایی سفره های ضیافت الهی و اطعام نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مراسم ضیافت الهی در سطح چهار مسجد شهرستان هرسین انجام می شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح شفا، توزیع کیسه های همیان مولا در بین نیازمندان و طرح مفاتح الجنه از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین در طول این یام به شمار می رود.

به گفته این مسئول، مردم نیکوکار و خیر این شهرستان می توانند کمک های نقدی خود را در راستای اقدامات این نهاد حمایتی به مدیریت کمیته امداد این شهرستان برای کمک به نیازمندان تحویل دهند.

رحمتی پور بیان داشت: 200 نفر از نیازمندان این شهرستان نیز توسط کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) اطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمیته امداد هرسین خبر داد برپایی سفره های ضیافت الهی در مساجد هرسین

مدیر کمیته امداد هرسین خبر داد برپایی سفره های ضیافت الهی در مساجد هرسین