مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 13:162015-06-30فرهنگي

به همت حوزه هنری رمان تفنگ من کو منتشر می شود


رمان تفنگ من کو اثر محمود مهدوی از سوی آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور منتشر می شود.

- " از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، طرح رمان تفنگ من کو به قلم محمود مهدوی از سوی کارگاه قصه و رمان آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور برای انتشار مورد تایید قرار گرفت تا نویسنده در گام نخست اقدام به نگارش فصل اول این رمان کند.

مهدوی در این رمان داستان یک استوار شهربانی اردبیل به اسم استوار پرین در سال 1354 را روایت می کند که تپانچه خود را گم کرده و در پی پیدا کردن اسلحه خود درگیر ماجراهایی شده و دست آخر به انقلابیون اردبیل می پیوندد.

مهدوی جزو آن دسته از نویسندگان فعال اردبیلی است که حوزه های مختلف ترجمه، نمایشنامه، رمان، خاطره و شعر را تجربه کرده است.

یک و دو، من و تو ترجمه نمایشنامه کمال عبدالله نمایشنامه نویس آذربایجانی، مجموعه داستان 10سپتامبر داستان هایی از نویسندگان جمهوری آذربایجان و کتاب خاطره ایستاده در میدان مین که امسال به زیر چاپ ششم رفت از آثار قابل توجه این نویسنده اردبیلی است.

انتهای پیام/62005/ح دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت حوزه هنری رمان تفنگ من کو منتشر می شود

به همت حوزه هنری رمان تفنگ من کو منتشر می شود