مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 13:072015-06-30فرهنگي

طی حکمی دبیر تخصصی نهمین جشنواره ملی تئاتر ضامن آهو معرفی شد


با حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سعید موحدی به عنوان دبیر تخصصی نهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو منصوب شد.

- " از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجربه و اشراف کامل جنابعالی به هنر گسترده تئاتر کودک و نوجوان، همچنین همکاری و همراهی تان با جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو به موجب این حکم به سمت " دبیر تخصصی نهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو " منصوب می شوید.

امید که در سایه توجه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با بهره گیری از ظرفیت فکری و معنوی جنابعالی و همراهی هنرمندان برگزاری دوره جدید جشنواره نماد موفقیت حرفه ای تئاتر کودک و نوجوان در مسیر معرفی سیره و فرهنگ منور رضوی باشد.

گفتنی است، سعید موحدی هم اکنون معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان است و سوابق بسیار ارزشمندی در حوزه نمایش و فرهنگ برخوردار دارد.

انتهای پیام/88001/و دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی حکمی دبیر تخصصی نهمین جشنواره ملی تئاتر ضامن آهو معرفی شد

طی حکمی دبیر تخصصی نهمین جشنواره ملی تئاتر ضامن آهو معرفی شد