مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 11:412015-06-30سياسي

دادستان کل: لیست 500 نفره بانک مرکزی، رفع مسئولیت بود


دادستان کل کشور با ابراز گلایه از بانک مرکزی، درمورد ارسال لیست 500 نفره بدهکاران بزرگ بانکی، بدون اطلاعات کافی و ایجاد توقع از دستگاه قضا، از برخورد بدون تبعیض با فساد به عنوان راهبرد و سیاست قوه قضاییه یاد کرد و گفت: دستگاه قضایی برای همه روشن کرده بنای قوه قضاییه برخورد بدون تبعیض با انواع فساد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در اول شهریورماه سال 1339 در مشهد متولد شد.

وی سطوح عالی را در محضر اساتید و علمای بزرگ حوزه همچون آیات عظام مشکینی ، نوری همدانی ، فاضل لنکرانی، خزعلی ، فاضل هرندی ، ستوده و مروی خراسانی با موفقیت پشت سر گذاشت .

او پس از چند سال تحصیل مقدماتی در حوزه برای طی مدارج علمی حوزوی، با اهتمام از دروس خارج فقه و اصول نزد مقام معظم رهبری ، آیت الله آقا مجتبی تهرانی و آیت الله مرعشی و آیت الله شاهرودی بهره وافر برده است.

از آثار علمی وی می توان به نگارش رساله ای در باب ارث بلا وارث که در حال چاپ است و همچنین ارائه مقالات علمی همچون "تعداد اسباب مسئولیت"، "مفهوم رهن در فقه و قانون؛ بیع فاسد و آثار آن"، "مدیریت و نظارت کارآمد"، "تاریخ بازرسی در ایران"، "نظارت اثربخش"، "تأثیر متقابل تصمیمات قضایی و اقتصادی" و "جایگاه نظارت و بازرسی در اسلام" اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل: لیست 500 نفره بانک مرکزی، رفع مسئولیت بود

دادستان کل: لیست 500 نفره بانک مرکزی، رفع مسئولیت بود