مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 11:372015-06-30اقتصادي

5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت به بخش خصوصی اختصاص یافت


معاون اول رییس جمهور از ارائه نامه بانک مرکزی به وی در مورد اختصاص 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت برای بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اسحاق جهانگیری در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: در نامه نگاری رییس کل بانک مرکزی به من، خواسته شده تا برای اختصاص 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت جهت تأمین سرمایه در گردش در منابع مالی مورد نیاز برای تأمین مواد اولیه بنگاه های خصوصی، واحدهای واجد شرایط را معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: سهمیه وزارتخانه ها از این رقم مشخص شده و هر کدام از وزارتخانه های نفت، صنعت، نیرو و بهداشت می توانند واحدهای واجد شرایط را معرفی کنند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه سیاست های فرهنگی کشور را نمی توانیم طوری تنظیم کنیم که منزلت بخش خصوصی در آن لحاظ نشده باشد، گفت: اگر فکر می کنیم که قادریم سیاست های خارجی را طور دیگری تنظیم کنیم و سیاست های فرهنگی را به یک روش دیگر که در آن ارتقای منزلت بخش خصوصی لحاظ نشده باشد، اشتباه می کنیم.

وی با بیان اینکه دهه 80 فرصت بی نظیری برای صنعتی شدن ایران بود، گفت: متأسفانه این زمان از دست رفت و سوءمدیریت ها باعث شد این فرصت را از دست بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت به بخش خصوصی اختصاص یافت

5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت به بخش خصوصی اختصاص یافت