مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 11:362015-06-30سياسي

ارائه تسهیلات مسکن به خواهران شهدا


وی با بیان این مطلب که طبق قانون موظف هستیم تسهیلات و خدمات مربوط به مسکن را تنها در اختیار خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان قرار دهیم، تصریح کرد: - به عبارتی موظف هستیم برای گروهی که در قانون تعریف شده است تسهیلات مسکن در نظر بگیریم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارائه تسهیلات مسکن به خواهران شهدا که شرایط مورد نظر این بنیاد را داشته باشند خبر داد و گفت: پیش از این ما ارائه چنین خدماتی به این افراد را بر عهده نداشتیم اما با تغییراتی که سال جاری در قوانین داشته ایم از این پس به خواهران واجد شرایط شهدا نیز این تسهیلات داده می شود.

مهدی ایزدی در گفت وگو با میزان از ارائه تسهیلات مسکن به خواهران شهدا که شرایط مورد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران را داشته باشند، خبر داد و گفت: در صورتی که پدر و مادر وی در قید حیات نباشند و همسر یا فردی نیز نباشد که بتواند او را تحت حمایت خود قرار دهد، این بنیاد از خواهر شهید حمایت خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که طبق قانون موظف هستیم تسهیلات و خدمات مربوط به مسکن را تنها در اختیار خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان قرار دهیم، تصریح کرد: به عبارتی موظف هستیم برای گروهی که در قانون تعریف شده است تسهیلات مسکن در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات مسکن به خواهران شهدا

ارائه تسهیلات مسکن به خواهران شهدا