مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 11:322015-06-30سياسي

تا پای جان از یادگار حضرت فاطمه(س) دفاع خواهیم کرد


سخنگوی شورای مرکزی جامعه اسلامی زنجان ضمن محکوم کردن هتاکی به چادر در دانشگاه صوفی زنجان گفت: خواهران متدین و انقلابی ما اگاه باشند که همسنگرانشان تا پای جان و آخرین قطره خونشان از این یادگار حضرت فاطمه(س) دفاع خواهند کرد.

- سخنگوی شورای مرکزی جامعه اسلامی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در زنجان، در واکنش به اتفاقات دانشگاه صوفی رازی زنجان گفت: امروز که دشمن کمر همت بسته تا چادر که یادگار حضرت زهراست را از سر مادران و دختران ما بکشد، برخی منور الفکر نماهای داخلی که تفکرشان در دوران سیاه تجدد خواهی غرب مانده، با جاهلیت مدرن همراه شده و به جای آنکه با دشمن در عرصه جنگ نرم بپا خیزند، با ایفای نقش ستون پنجم دشمن دست به بی حرمتی به چادر خواهران محجبه ما زده اند.

امیرحسین شکوری در ادامه افزود: در تمامی وصیت نامه های شهدا به صیانت از حجاب خصوصا چادر اشاره مستقیم شده، چرا که این مادران باحیا و چادری ما بودند که مربی نسلی شدند که در آسمان تاریخ ایثار و پای مردی درخشیدند.

وی ضمن محکومیت این واقعه خواستار توضیح و عذرخواهی هر چه سریع تر مسئولان ذی ربط شد و خاطر نشان کرد: خواهران متدین و انقلابی ما اگاه باشند که همسنگرانشان تا پای جان و آخرین قطره خونشان از این یادگار حضرت فاطمه(س) دفاع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پای جان از یادگار حضرت فاطمه(س) دفاع خواهیم کرد

تا پای جان از یادگار حضرت فاطمه(س) دفاع خواهیم کرد