مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 10:422015-06-30حوادث

نشانی پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در شب های قدر اعلام شد


نشانی پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در شب های قدر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در ایام شب های قدر مورخ 14 و 16 و 18 تیر ماه جاری تمام پایگاه های اهدای خون مشهد از ساعت 21:15 تا 2 بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

روابط عمومی انتقال خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست کرد تا اهدای خون را منوط بر مناسبت ها و از جمله شب های قدر نکرده و با مراجعه در همه ایام سال به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.

در این گزارش با اعلام اینکه در حال حاضر نیاز به همه گروه های خونی وجود دارد تاکید شده که روزه داری با اهدای خون منافات ندارد و داوطلبان می توانند ساعتی پس از افطار برای اهدای خون اقدام کرده و پس از آن تا سحر مایعات بیشتری مصرف کنند.

پایگاه های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه رضوی واقع در باب الرضا (ع) از ورودی خیابان تهران به حرم مطهر، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم آباد، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 طبقه فوقانی، پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 و پایگاه سیار مستقر در ورودی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در شب های قدر اعلام شد

نشانی پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در شب های قدر اعلام شد