مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 08:262015-06-30سياسي

دولت در صدداست افکار عموم را از حل مسائل مردم به سمت مجالس حاشیه دار معطوف کند


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت:دولت با توجه به این که در مسائل سیاسی و اقتصادی با مشکلاتی مواجه شده و مسیر برون رفت را با شکست طی کرده است می خواهد حاشیه سازی کرده و شکست خود را از اذهان عمومی دور و به سمت جلسات حاشیه ای معطوف کند.

- میکائل دریانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، با اشاره به اظهارات برخی معارضان نظام در افطاری رییس جمهور پیرامون رفع حصر سران فتنه گفت: نبایستی این مسائل حاشیه ای از سوی برخی رسانه ها جدی گرفته شود.

استفاده از نام سران فتنه و مطرح کردن رفع حصر آنان تنها دلایل سیاسی بوده است.

وی تصریح کرد: زمانی که پازل های این گونه افراد را کنار هم قرار می دهیم عمده مسائل جریان معارض انقلاب از مطرح کردن اسامی فتنه بیشتر برای خود نمایی می باشد و سران فتنه ابزاری برای معارضان هستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان این که این گونه موضوعات حاشیه ای نباید رسانه ای شود اظهار داشت: سوالی مطرح می شود که چرا قوه مجریه کسانی را که خود دارای سابقه سیاسی هستند را دعوت کرده و به آنان اجازه صحبت کردن درباره خطوط قرمز انقلاب را می دهد؟ وی افزود: این گونه افراد در چشم ملت منفور و پلید هستند و در این راستا تذکری باید به قوه مجریه داد که با دقت و با معیارهای مشخص بیشتری نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در صدداست افکار عموم را از حل مسائل مردم به سمت مجالس حاشیه دار معطوف کند

دولت در صدداست افکار عموم را از حل مسائل مردم به سمت مجالس حاشیه دار معطوف کند