مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 05:502015-06-30اقتصادي

شهردار شیراز: عوارض تعدیل شده، مردم برای اخذ پروانه اقدام کنند


با توجه به تعدیل نرخی که در عوارض صدور پروانه اعمال شده، شهروندان و سرمایه گذاران فرصت خوبی دارند تا در این زمینه اقدام کنند.

- " از شیراز، علیرضا پاک فطرت دوشنبه شب در جلسه یک صد و پنجمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: مناطق دهگانه شهرداری آمادگی دارند پاسخگوی کسانی باشند که بنا دارند سرمایه گذاری کنند، پروانه بگیرند یا توافق نامه بنویسند که بعد ملک خود را بسازند چراکه شورای شهر مصوب کرد که کسانی که می خواهند پول عوارض ملک را بدهند و توافق نامه بگیرند که تا سه سال اعتبار دارد.

وی افزود: دو سه شب پیش در جلسه ای که با حضور استاندار فارس، معاون عمرانی استانداری و فرماندار شیراز و کارشناسان فرمانداری، اعضای شورا و کارشناسان شهرداری برگزار شد، عوارض و موارد مرتبط با آن موردبررسی قرار گرفت.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امروز نیز فرمانداری نامه را ارائه و عوارض را تایید کرده و بنابر آنچه تصمیم گرفته شده، عوارض مقداری تعدیل شد به ویژه در مورد ساختمان های بلندمرتبه این اتفاق موردنظر بود.

وی تصریح کرد: ضریب نیز در قسمت هایی که توافق بالا می رود از 28 به 25 تعدیل شد و در بحث تجاری ها نیز برای عوارض سقفی مشخص و مقرر شد که عوارض سال 93 برای قیمت پی اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز: عوارض تعدیل شده، مردم برای اخذ پروانه اقدام کنند

شهردار شیراز: عوارض تعدیل شده، مردم برای اخذ پروانه اقدام کنند