مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 05:402015-06-30سياسي

امام جمعه جازموریان: فقر و محرومیت بر رودبار جنوب حاکم است / کمبود معلم داریم


فقر و محرومیت بر رودبار جنوب حاکم است و اگر کاری در زمینه اقتصاد آن نشود، فقر فرهنگی هم برطرف نمی شود، - " از جیرفت، حجت الاسلام محمد محمدی نور شامگاه دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در این شهرستان با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در منطقه رودبار اظهار داشت: شهرستان رودبار بعد از شهرستان جیرفت بیشترین جمعیت جنوب کرمان را دارد اما از نهادهای فرهنگی مانند اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه محروم است.

محمدی نور با بیان اینکه فقر و محرومیت بر رودبار حاکم است و اگر کاری در زمینه اقتصاد آن نشود، فقر فرهنگی هم برطرف نمی شود، تصریح کرد: جازموریان با داشتن، 45 هزار نفر جمعیت هنوز بخش است و ادارات مستقل را ندارد که این مشکل فقر فرهنگی و اقتصادی مردم منطقه را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان به نفع تمام شهرستان های جنوب کرمان است و پیشرفت فرهنگی را به دنبال دارد، افزود: از دیگر مسائل مهم و تأثیرگذار در فرهنگ منطقه ریشه کنی بیسوادی آن است اما کمبود معلم و استفاده از سرباز معلم معضل بزرگی در این بخش است.

محمدی نور با اشاره به کمبود مؤسسه های قرآنی در شهرستان رودبار و بخش جازموریان ادامه داد: اختصاص اعتبار برای جذب روحانی، ساخت خانه عالم، توزیع قرآن و کتاب های ادعیه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جازموریان: فقر و محرومیت بر رودبار جنوب حاکم است / کمبود معلم داریم

امام جمعه جازموریان: فقر و محرومیت بر رودبار جنوب حاکم است / کمبود معلم داریم