مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 04:352015-06-30سياسي

از سوی رییس بنیاد مسکن دستور رسیدگی به وضعیت سکونت عشایر چادرنشین فارس صادر شد


رییس بنیاد مسکن دستور رسیدگی به وضعیت سکونت عشایر چادرنشین استان فارس را صادر کرد.

- " از شیراز، علیرضا تابش دوشنبه شب در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس به زیردستان خود دستور داد تا ضمن هماهنگی با سازمان امور عشایر فارس، شناسایی عشایر نیازمند و ساماندهی و بهبود زندگی آنان را از محل حساب 100 پیگیری کنند.

وی با اشاره به صحبت های معاون عمرانی استاندار فارس درباره وضعیت نامناسب چادرنشینی برخی عشایر در گرمای طاقت فرسای تابستان گفت: از چیزی که خلیل رضاییان دیده است نمی توان به آسانی گذشت و این وکالت را با چک سفید امضا از من دارید که موردهای خاص را گزارش و پیگیری کنید.

رییس بنیاد مسکن همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: توسعه پایدار و نگاه به اشتغال یکی از سرفصل های مهم برنامه ششم کشور است و ما نیز باید این موارد را در سطح ملی دنبال کنیم.

تابش با توضیح دلیل این تودیع و معارفه نیز بیان کرد: کمتر از 10 روز پیش لقمانی نزد من آمد و اعلام کرد که قصد نامزدی در انتخابات مجلس را دارد و به همین سبب درخواست استعفای خود را مطرح کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سید علی لقمانی، معاون وی عطاءالله زمانی مظفرآبادی را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی رییس بنیاد مسکن دستور رسیدگی به وضعیت سکونت عشایر چادرنشین فارس صادر شد

از سوی رییس بنیاد مسکن دستور رسیدگی به وضعیت سکونت عشایر چادرنشین فارس صادر شد