مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 04:252015-06-30سياسي

در گفت وگو با فارس مطرح شد فضای بیمارستان سلمان یاسوج زیبنده جانبازان نیست


مدیر بیمارستان سلمان یاسوج با ابراز گلایه‎مندی از وضعیت کنونی این بیمارستان تصریح کرد: فضای کنونی بیمارستان سلمان یاسوج زیبنده جانبازان و ایثارگران نبوده و بارها این وضعیت را از طریق رسانه های استانی اعلام کرده ایم.

- منوچهر هرمزپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وضعیت بیمارستان اعصاب و روان تک تخصصی روانپزشکی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکثر کسانی که در بیمارستان سلمان بستری هستند بازماندگان جنگ بوده و باید خدمات بهتری به این قشر سرافراز ارائه کرد.

مدیر بیمارستان سلمان یاسوج با تاکید بر اینکه بیشترین فشار درمانی جانبازان به خانواده هایشان سرایت کرده و همه به نوعی در مقابل آنها مسئول هستیم، گفت: همه ما به عنوان مسئول کشوری، لشکری و استانی در مقابل درمان بیماران اعصاب روان مسئول هستیم و باید پیگیر مشکلات آنها باشیم تا کمتر فشاری به خانواده های آن ها وارد نشود.

این مسئول بیشترین مشکلات و معضلات جانبازان کهگیلویه و بویراحمد را اشتغال فرزندان آنها عنوان کرد و گفت: این بازماندگان هشت سال جنگ تحمیلی با وجود مشکلات جسمی و روحی که دارند همواره بر نبود شغل مناسب برای ساماندهی فرزندان خود گلایه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد فضای بیمارستان سلمان یاسوج زیبنده جانبازان نیست

در گفت وگو با فارس مطرح شد فضای بیمارستان سلمان یاسوج زیبنده جانبازان نیست