مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 تیر 1394 ساعت 03:502015-06-30فرهنگي

کوی نیکنامان آداب و رسوم مردم ابرکوه در ماه رمضان را روایت می کند


آداب و رسوم مردم ابرکوه در ماه رمضان در مستند کوی نیکنامان به تصویر کشیده می شود.

- " از ابرکوه، عباس عارفی، کارگردان جوان ابرکوهی این بار روایتگر آداب و رسوم مردم شهرستان کهن ابرکوه در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در این زمینه اظهار داشت: فیلم مستند کوی نیکنامان با موضوع آداب و رسوم سنتی مردم ابرکوه در ماه مبارک رمضان به کارگردانی عباس عارفی مراحل پایانی تولید را می گذراند.

حمیدرضا بصیری در مورد اهداف ساخت فیلم های مستند و ارائه تعریفی از اینگونه فیلم ها افزود: فیلم مستند آنچنان که از عنوان آن برمی آید به فیلم هایی اطلاق می شود که مضمون، محتوا، عناصر و شخصیت های آنها واقعی باشد تا بتوان از این آثار به عنوان سند برای اثبات واقعیات بهره گرفت.

وی ادامه داد: مستند انواعی دارد که یکی از انواع آن مستند قوم شناسی است که با هدف شناساندن اقوام، جوامع، آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف ساخته و به لحاظ موضوعی، از جذاب ترین انواع فیلم مستند محسوب می شود.

بصیری ادامه داد: مستند کوی نیکنامان که به نویسندگی حسین اسحاقی و کارگردانی عباس عارفی مراحل پایانی تدوین را می گذراند، با هدف شناساندن خرده فرهنگ ها، اقوام و جوامع کمتر شناخته شده مانند ابرکوه، تلاش می کند بخشی از آداب و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوی نیکنامان آداب و رسوم مردم ابرکوه در ماه رمضان را روایت می کند

کوی نیکنامان آداب و رسوم مردم ابرکوه در ماه رمضان را روایت می کند