مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 تیر 1394 ساعت 21:452015-06-29فناوري

پیام رسان «تلگرام»: دلیل کند شدن ارتباط در ایران، داخلی است!


آن گونه که این پیام می گوید، دلیل کندی این روزهای تلگرام در ایران، نه خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، که مشکلاتی است که isp های ایرانی برایش به وجود آورده اند؛ - هرچند دولت مردان تاکید دارند که برنامه ای برای محدود کردن نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه ندارند، شواهد و قرائن حکایت از محدود کردن محبوب ترین نرم افزار ارتباطی این روزهای ایرانیان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از آنکه نرم افزار ارتباطی وی چت در کشورمان فیلتر شد، کاربران ایرانی که طعم ارتباط رایگان به همراه امکانات بیشتر را احساس کرده بودند، به دیگر نرم افزارها کوچ کردند تا جایگزین مناسبی برای نرم افزار فیلتر شده چینی بیابند و در این رهگذار، روز به روز بر شمار کاربران ایرانی برخی نرم افزار ها افزوده شد.

بالاخره این وایبر بود که همای سعادت بر شانه اش نشست و توانست با جذب میلیونی ایرانیان، بخش بزرگی از کاربران خود را در از دایره جغرافیایی کشورمان پر کند.

اما وایبر هم به مانند دیگر نرم افزازهای ارتباطی تلفن همراه قابل رصد کردن نبود و همین موضوع موجب شد که برخی از مسئولان رواج استفاده از آن را مشکل ساز عنوان کنند.

بدین ترتیب مناقشه ای بر سر فیلتر شدن و نشدن وایبر آغاز شد که همه احساس می کردند به زودی وایبر هم به وی چت بپیوندد و از دسترس کاربران ایرانی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسان «تلگرام»: دلیل کند شدن ارتباط در ایران، داخلی است!

پیام رسان «تلگرام»: دلیل کند شدن ارتباط در ایران، داخلی است!